Kisah Ulama Dan Jin

jin

 
Setelah diberi pilihan sama ada mahu keluar atau dipukul dengan terompah imam Ahmad..
Kata Jin yang merasuk gundik Khalifah al Mutawakil itu: “Baiklah aku akan keluar..Kalaulah imam Ahmad perintahkan aku keluar dari Baghdad sekali pun aku akan taat…
Kerana dia(imam Ahmad)seorang yangg taatkan Allah dan
SIAPA YANG TAATKAN ALLAH NESCAYA IA DAPAT MENUNDUKKAN SEGALA-GALANYA….”

Teringat pula kisah ini…

Seorang wanita hamil kerasukan kerana diganggu jin Bidan kampung…
Kejadian berlaku di sebuah perkampungan di Kelantan…
Tujaan jin Bidan mengganggu wanita itu adalah kerana nak mendapatkan bayi sulong dari wanita tersebut..
Suami wanita tersebut menghubungai bapa mertuanya yang merupakan seorang Ulama soleh yang sangat terkenal di Malaysia..
Bila bapa wanita tersebut sampai sahaja di rumahnya..
Kata jin yang sedang merasuk dalam badan wanita tu..

“KALAU AKU TAHU DIA NI ANAK ENGKAU..AKU TAK KAN KACAU DIA”

Pastu bapa wanita itu pun kasi “sekolah” lah sama itu jin…:))
Bapa wanita itu ialah Prof Tuan Guru Dato Dr Haron Din…hehehe

Jin pun kenal Dr Haron Din…

Betapa powernyee roh dan aura Ulama kita….

Ingat apa kata Jin yang merasuk hamba Khalifah al Mutawakil tentang Imam Ahmad Bin Hanbal..

“SIAPA YANG TAATKAN ALLAH NESCAYA IA DAPAT MENUNDUKKAN SEGALA-GALANYA”

Mari kita pertingkatkan ketakwaan kita kepada Allah..

search terms:
kisah ulama,kisah kerasukan jin,kisah ulama malaysia,kisah jin,kisah haron din,kisah diganggu jin,kisah para ulama,kisah tok dan jin,jin merasuk wanita solehah,kisah harun din dan jin,jin kenal kita,kisah aura malaysia,kisah ulama di malaysia,kisah kerasukan malaysia,kisah kisah ulama malaysia,seorang imam diganggu jin,Kisah manusia soleh yang masuk ke alam jin,kisah wanita soleh dengan ulama,kisah ulamak di malaysia,kisah ulama yg terkenal,kisah ulama yang menundukkan jin,kisah tuan guru haron din berbicara dengan jin,kisah ulama soleh,kisah ulama kena ganggu jin,kisah ulama diganggu jin,kisah ulama dan jin,kisah ulama dengan jin,Tuan guru haron din tentang jin,kisah kehebatan ulama,kisah kehebatan haron din,dato haron din berubat,Cerita ulamak dgn jin,cerita ulama jin,cerita ulama dan anak jin,cerita ulama baghdad,cerita ulama,cerita para ulama,Aura ulama soleh,haron din bicara dgn jin,haron din dan jin,haron din jin,kisah kartun para ulama,cerita ulama di masasiya,kisah harun din,kisah dr haron din,kehebatan tuan guru haron din,kehebatan harun din,jin menurut haron din,jin kenal harun din,aura jin soleh dan solehah

Apa Komen Anda

1 comment… add one

Leave a Comment