Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

jobs from - my.neuvoo.com Adakah anda sedang mencari kerja di rumah? .
Ini peluang untuk anda bekerja sambilan atau sepenuh masa dari rumah. Gaji lumayan dan dalam Dolar Amerika. Kekosongan segera seluruh negara. Maklumat lanjut sila join website berikut: ==> Cari Kerja
bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
kebaikan madu untuk pesakit cyst,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,khasiat lemon untuk kanser,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,lemon penawar kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,minum lemon fresh 2-3 kali,khasiat lemon,dr hamid arshat serai penawar kanser,lemon untuk kurus dan ubat kanser,lemon ubati kanser,lemon ubat cyst,doa kecutkan sel kanser,khasiat lemon panas untuk kanser,air lemon cyst,lemon merawat kanser,khasiat lemon untuk cyst,lemon penawar cyst,lemon dapat kecutkan cyst,lemon hilangkan kanser,lemon kanser,lemon sakit puan,lemon potong ubat tak,lemon kecutkan cyst,sakit puan,lemon panas dan kanser,lemon panas membunuh sel kanser,lemon suam kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,teh lemon rawat syst,serai ubati barah,rawatan cyst dengan air lemon,potong cyst,penawar syst,minum tea o panas untuk pesakit cyst,minum setengah biji lemon,minum lemon untuk dapat anak lelaki,minum lemon panas untuk rawat selsema,minum air lemon boleh kecutkan cyst,minum air kelapa kecutkan cyst,madu kecutkan cyst,letak lemon dalam air,lemonsuamrawatkanser,lemon ubat kanser,ubati kanser dengan lemon,lain lain kelebihan lemon,dr hamid arshat lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshad minum lemon,doktor hamid minum lemon,doktor hamid arsyad minum lemon,cara persediaaan minum air lemon,cara membuat lemon untuk sskit kanser,cara kecutkan cyst dengan lemon,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,air lemon rawat kanser,air lemon kecutkan cyst,air lemon dapat hilangkan kanser,air lemon dan cyst,air hirisan lemon untuk cysts,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,durian beland dengan lemon,hirisan lemon hilangkan kanser,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,khasiat mencium bau lemon,khasiat lemon untuk kesihatan,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,khasiat lemon suam merawat cysts,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat bau lemon,kelebihan lemon suam,kelebihan lemon panas,kebaikan lemon untuk kesihatan,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,jus air kelapa,adakah lemon mengubati kanser

Apa Komen Anda

7 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

Leave a Comment