Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

jobs from - my.neuvoo.com Adakah anda sedang mencari kerja di rumah? .
Ini peluang untuk anda bekerja sambilan atau sepenuh masa dari rumah. Gaji lumayan dan dalam Dolar Amerika. Kekosongan segera seluruh negara. Maklumat lanjut sila join website berikut: ==> Cari Kerja
bunting-murah bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
khasiat lemon panas untuk kanser,kebaikan madu untuk pesakit cyst,khasiat lemon suam,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,khasiat lemon untuk kanser,lemon penawar kanser,doa kecutkan sel kanser,lemon ubat cyst,dr hamid arshat serai penawar kanser,khasiat lemon untuk cyst,lemon untuk kurus dan ubat kanser,minum lemon fresh 2-3 kali,khasiat lemon,lemon ubati kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon merawat kanser,air lemon cyst,lemon untuk kecut cyst,teh lemon rawat syst,lemon potong ubat tak,lemon sakit puan,Lemon suam dan madu merawat selsema,serai ubati barah,lemon penawar cyst,lemon panas membunuh sel kanser,ubati kanser dengan lemon,lemon panas dan kanser,lemon utk kenser,kelebihan lemon suam,lemon kecutkan cyst,lemon kanser,lemon hilangkan kanser,lemon dapat kecutkan cyst,lemon suam kecutkan cyst,lemon ubat,selsema minum lemon,minum lemon panas untuk rawat selsema,minum lemon untuk dapat anak lelaki,minum air lemon boleh kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,minum air kelapa kecutkan cyst,sakit puan,manfaat madu untuk cyst,minum setengah biji lemon,madu kecutkan cyst,letak lemon dalam air,lemonsuamrawatkanser,minum tea o panas untuk pesakit cyst,penawar syst,potong cyst,rawatan cyst dengan air lemon,lemon ubat kanser,MENGECUT CYST DENGAN AIR LEMON,lain lain kelebihan lemon,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,adakah lemon mengubati kanser,cara persediaaan minum air lemon,cyst boleh bekam,doktor hamid arsyad minum lemon,doktor hamid minum lemon,dr hamid arshad minum lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshat lemon,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,cara menghilang kan kanser lemon,cara membuat lemon untuk sskit kanser,cara kecutkan cyst dengan lemon,air hirisan lemon untuk cysts,air lemon dan cyst,air lemon dapat hilangkan kanser,air lemon kecutkan cyst,air lemon rawat kanser,air lemon rawatan cyst,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,durian beland dengan lemon,hirisan lemon hilangkan kanser,jus air kelapa,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon suam merawat cysts,cara lemon membunuh kanser,khasiat lemon untuk kesihatan,khasiat madu untuk pesakit cyst,khasiat mencium bau lemon,khasiat minum air hirisan lemon,khasiat lemon dan serai,khasiat jus lemon,khasiat bau lemon,kebaikan air hirisan lemon,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon untuk kesihatan,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,kelebihan lemon panas,khasiat air lemon untuk kecutkan cyst,khasiatlemon

Apa Komen Anda

8 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

  • noridayu bt kamaruden

    salam..bg pesakit yg sdh ada cyst,jika amalkan mnm lemon nie blh ke ia mengecut n menghilangkan cyst…sy br tau yg cyst sy tumbuh blik..1st dl sy ngandung 4bln n buat pembedahan buang cyst krn Dr risokan kandungan n cyst m,beso..

Leave a Comment