Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

jobs from - my.neuvoo.com Adakah anda sedang mencari kerja di rumah? .
Ini peluang untuk anda bekerja sambilan atau sepenuh masa dari rumah. Gaji lumayan dan dalam Dolar Amerika. Kekosongan segera seluruh negara. Maklumat lanjut sila join website berikut: ==> Cari Kerja
bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
kebaikan madu untuk pesakit cyst,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,lemon penawar kanser,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,khasiat lemon untuk kanser,dr hamid arshat serai penawar kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon ubat cyst,lemon ubati kanser,minum lemon fresh 2-3 kali,doa kecutkan sel kanser,khasiat lemon,lemon merawat kanser,khasiat lemon untuk cyst,khasiat lemon panas untuk kanser,lemon untuk kurus dan ubat kanser,lemon sakit puan,lemon panas membunuh sel kanser,lemon potong ubat tak,lemon suam kecutkan cyst,lemon penawar cyst,lemon kecutkan cyst,lemon kanser,lemon ubat kanser,teh lemon rawat syst,serai ubati barah,sakit puan,rawatan cyst dengan air lemon,potong cyst,minum tea o panas untuk pesakit cyst,minum setengah biji lemon,minum lemon untuk dapat anak lelaki,minum lemon panas untuk rawat selsema,minum air lemon boleh kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,minum air kelapa kecutkan cyst,letak lemon dalam air,lemonsuamrawatkanser,ubati kanser dengan lemon,lemon hilangkan kanser,lemon dapat kecutkan cyst,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshad minum lemon,doktor hamid minum lemon,doktor hamid arsyad minum lemon,cara kecutkan cyst dengan lemon,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,air lemon rawat kanser,air lemon dapat hilangkan kanser,air lemon dan cyst,air lemon cyst,air hirisan lemon untuk cysts,adakah lemon mengubati kanser,dr hamid arshat lemon,durian beland dengan lemon,jus air kelapa,khasiat mencium bau lemon,khasiat lemon untuk kesihatan,kelebihan lemon panas,khasiat lemon suam merawat cysts,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat bau lemon,kelebihan lemon suam,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,kebaikan lemon untuk kesihatan,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser

Apa Komen Anda

7 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

Leave a Comment