Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

search terms:
khasiat lemon panas untuk kanser,kebaikan madu untuk pesakit cyst,khasiat lemon suam,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,khasiat lemon untuk kanser,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,lemon kecutkan cyst,lemon penawar kanser,lemon merawat kanser,dr hamid arshat serai penawar kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon untuk kurus dan ubat kanser,lemon ubati kanser,lemon ubat cyst,khasiat jus lemon untuk pesakit cyst,khasiat lemon,khasiat lemon untuk cyst,doa kecutkan sel kanser,air lemon cyst,minum lemon fresh 2-3 kali,lemon hilangkan kanser,lemon ubat kanser,air hirisan lemon untuk cysts,lemon untuk kecut cyst,adakah lemon mengubati kanser,lemon utk kenser,lemonsuamrawatkanser,letak lemon dalam air,lemon ubat,lemon suam kecutkan cyst,Lemon suam dan madu merawat selsema,lemon kanser,air lemon dapat hilangkan kanser,khasiat air lemon untuk kecutkan cyst,lemon panas dan kanser,lemon panas membunuh sel kanser,lemon penawar cyst,air lemon dan cyst,lemon potong ubat tak,lemon sakit puan,madu cyst,madu kecutkan cyst,minum tea o panas untuk pesakit cyst,penawar syst,potong cyst,rawatan cyst dengan air lemon,rawatan fibroid hamid arshad dengan durian belanda,sakit puan,selsema minum lemon,serai ubati barah,teh lemon rawat syst,minum setengah biji lemon,minum lemon untuk dapat anak lelaki,madu untuk cyst,manfaat madu untuk cyst,MENGECUT CYST DENGAN AIR LEMON,minum air kelapa kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,minum air lemon boleh kecutkan cyst,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,cara lemon membunuh kanser,minum lemon panas untuk rawat selsema,ubati kanser dengan lemon,cyst boleh bekam,kebaikan air hirisan lemon,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon panas,cara membuat lemon untuk sskit kanser,kebaikan lemon untuk kesihatan,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,kelebihan lemon panas,kelebihan lemon suam,jus oren hilangkn cyst,jus air kelapa,doktor hamid arsyad minum lemon,doktor hamid minum lemon,dr hamid arshad minum lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshat lemon,cara persediaaan minum air lemon,cara menghilang kan kanser lemon,durian beland dengan lemon,hirisan lemon hilangkan kanser,cara kecutkan cyst dengan lemon,khasiat bau lemon,air lemon kecutkan cyst,khasiat lemon untuk kesihatan,khasiat madu untuk pesakit cyst,khasiat mencium bau lemon,khasiat minum air hirisan lemon,KHasiat minum lemon campur madu suam,khasiatlemon,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,lain lain kelebihan lemon,air lemon rawat kanser,khasiat lemon suam merawat cysts,khasiat jus lemon,cara berendam2 air panas cyst,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,khasiat lemon dan serai,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon panas untuk cyst,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,air lemon rawatan cyst,lemon dapat kecutkan cyst

Apa Komen Anda

8 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

  • noridayu bt kamaruden

    salam..bg pesakit yg sdh ada cyst,jika amalkan mnm lemon nie blh ke ia mengecut n menghilangkan cyst…sy br tau yg cyst sy tumbuh blik..1st dl sy ngandung 4bln n buat pembedahan buang cyst krn Dr risokan kandungan n cyst m,beso..

Leave a Comment