Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
minum lemon fresh 2-3 dr ashad,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon ubati kanser,lemon untuk kurus dan ubat kanser,doa kecutkan sel kanser,lemon ubat cyst,khasiat lemon,khasiat lemon untuk cyst,khasiat lemon untuk kanser,lemon penawar cyst,lemon merawat kanser,lemon sakit puan,lemon kecutkan cyst,lemon suam kecutkan cyst,lemon hilangkan kanser,lemon potong ubat tak,ubati kanser dengan lemon,teh lemon rawat syst,sakit puan,potong cyst,minum setengah biji lemon,minum lemon untuk dapat anak lelaki,lemon ubat kanser,minum air lemon boleh kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,letak lemon dalam air,lemon dapat kecutkan cyst,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,doktor hamid arsyad minum lemon,cara kecutkan cyst dengan lemon,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,air lemon rawat kanser,air lemon dan cyst,air lemon cyst,air hirisan lemon untuk cysts,adakah lemon mengubati kanser,doktor hamid minum lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,khasiat mencium bau lemon,khasiat lemon untuk kesihatan,khasiat lemon suam merawat cysts,khasiat bau lemon,kelebihan lemon suam,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,jus air kelapa,durian beland dengan lemon,dr hamid arshat lemon,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser

Apa Komen Anda

7 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

Leave a Comment