Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

jobs from - my.neuvoo.com bunting-murah bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
khasiat lemon panas untuk kanser,khasiat lemon suam,kebaikan madu untuk pesakit cyst,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,lemon penawar kanser,khasiat lemon untuk kanser,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,minum lemon fresh 2-3 kali,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon untuk kurus dan ubat kanser,doa kecutkan sel kanser,lemon ubati kanser,lemon ubat cyst,dr hamid arshat serai penawar kanser,khasiat lemon,lemon merawat kanser,khasiat lemon untuk cyst,air lemon cyst,lemon panas dan kanser,lemon suam kecutkan cyst,khasiatlemon,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,Lemon suam dan madu merawat selsema,lain lain kelebihan lemon,lemon dapat kecutkan cyst,lemon sakit puan,lemon potong ubat tak,lemon hilangkan kanser,lemon kanser,lemon penawar cyst,lemon kecutkan cyst,lemon panas membunuh sel kanser,lemon ubat,lemon ubat kanser,minum setengah biji lemon,minum tea o panas untuk pesakit cyst,penawar syst,potong cyst,rawatan cyst dengan air lemon,sakit puan,selsema minum lemon,serai ubati barah,teh lemon rawat syst,minum lemon untuk dapat anak lelaki,minum lemon panas untuk rawat selsema,lemon untuk kecut cyst,manfaat madu untuk cyst,lemon utk kenser,lemonsuamrawatkanser,letak lemon dalam air,madu kecutkan cyst,MENGECUT CYST DENGAN AIR LEMON,minum air kelapa kecutkan cyst,minum air lemon 3 kali sehari,minum air lemon boleh kecutkan cyst,ubati kanser dengan lemon,KHasiat minum lemon campur madu suam,adakah lemon mengubati kanser,cara membuat lemon untuk sskit kanser,cara menghilang kan kanser lemon,cara persediaaan minum air lemon,cyst boleh bekam,doktor hamid arsyad minum lemon,doktor hamid minum lemon,dr hamid arshad minum lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshat lemon,cara lemon membunuh kanser,cara kecutkan cyst dengan lemon,air hirisan lemon untuk cysts,air lemon dan cyst,air lemon dapat hilangkan kanser,air lemon kecutkan cyst,air lemon rawat kanser,air lemon rawatan cyst,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,cara berendam2 air panas cyst,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,durian beland dengan lemon,hirisan lemon hilangkan kanser,khasiat jus lemon,khasiat lemon dan serai,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon suam merawat cysts,kelebihan lemon suam,khasiat lemon untuk kesihatan,khasiat madu untuk pesakit cyst,khasiat mencium bau lemon,khasiat bau lemon,khasiat air lemon untuk kecutkan cyst,jus air kelapa,jus oren hilangkn cyst,kebaikan air hirisan lemon,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon untuk kesihatan,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,kelebihan lemon panas,khasiat minum air hirisan lemon

Apa Komen Anda

8 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

  • noridayu bt kamaruden

    salam..bg pesakit yg sdh ada cyst,jika amalkan mnm lemon nie blh ke ia mengecut n menghilangkan cyst…sy br tau yg cyst sy tumbuh blik..1st dl sy ngandung 4bln n buat pembedahan buang cyst krn Dr risokan kandungan n cyst m,beso..

Leave a Comment