Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

search terms:
kebaikan madu untuk pesakit cyst,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,lemon penawar kanser,lemon untuk kurus dan ubat kanser,lemon ubati kanser,lemon ubat cyst,dr hamid arshat serai penawar kanser,khasiat lemon,khasiat lemon panas untuk kanser,khasiat lemon untuk kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,khasiat lemon untuk cyst,doa kecutkan sel kanser,minum air lemon 3 kali sehari,sakit puan,serai ubati barah,teh lemon rawat syst,lemon penawar cyst,lemon merawat kanser,ubati kanser dengan lemon,lemon kecutkan cyst,lemon hilangkan kanser,lemon potong ubat tak,lemon sakit puan,minum air kelapa kecutkan cyst,letak lemon dalam air,minum air lemon boleh kecutkan cyst,lemon ubat kanser,minum lemon untuk dapat anak lelaki,lemon suam kecutkan cyst,minum setengah biji lemon,potong cyst,lemon dapat kecutkan cyst,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,dr hamid arshat lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,doktor hamid minum lemon,doktor hamid arsyad minum lemon,cara kecutkan cyst dengan lemon,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,air lemon rawat kanser,air lemon dan cyst,air lemon cyst,air hirisan lemon untuk cysts,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,durian beland dengan lemon,jus air kelapa,khasiat mencium bau lemon,khasiat lemon untuk kesihatan,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,khasiat lemon suam merawat cysts,khasiat bau lemon,kelebihan lemon suam,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,adakah lemon mengubati kanser

Apa Komen Anda

7 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

Leave a Comment