Khasiat Lemon

lemonTahukah anda bahawa Lemon dapat memberi banyak khasiat untuk kesihatan kita..Menurut pakar sakit Puan Dr Hamid Arshat,antara khasiat lemon dari segi sakit puan ialah ia boleh menghalang pertumbuhan cyst, febroid dan lain-lain lagi yang berkaitan masalah kesihatan wanita

..Dr Hamid Arshat menyarankan agar mencuba minum segelas air lemon yang fresh tiga kali sehari selama 3-6 bulan.

Lemon juga juga dikatakan boleh membunuh sel-sel kanser bahkan ia juga lebih berkesan dari ubat-ubatan (ubat kanser/chemotherapy)

Di dalam buku Perubatan Sufi disebutkan bahawa setengah biji lemon dan sesudu madu dengan air suam boleh merawat selsema,batuk,berkahak dan sakit tekak..

Sebenarnya banyak lagi khasiat dan manfaat yang Allah jadikan pada lemon ini buat manusia seperti dapat menurunkan berat badan, membersihkan sistem tubuh balan lain-lain lagi..

Oleh itu jom kita amalkan minum jus lemon..Dapat minum seminggu sekali atau dua kali pun ok dah..Janji istiqamah..Caranya ialah dengan potong lemon dan masukkan 2-3 hiris ke dalam satu gelas air suam dan minum..Kalau tak tahan rasa payau je letak la gula sedikit.

jobs from - my.neuvoo.com Adakah anda sedang mencari kerja di rumah? .
Ini peluang untuk anda bekerja sambilan atau sepenuh masa dari rumah. Gaji lumayan dan dalam Dolar Amerika. Kekosongan segera seluruh negara. Maklumat lanjut sila join website berikut: ==> Cari Kerja
bunting-murah bua tduit dengan youtube adsense
search terms:
kebaikan madu untuk pesakit cyst,minum lemon fresh 2-3 dr ashad,khasiat lemon panas untuk kanser,lemon penawar kanser,kebaikan lemon sudut kesihatan doktor,khasiat lemon untuk kanser,dR hamid arsyad lemon fresh,lemon untuk kurus dan ubat kanser,doa kecutkan sel kanser,lemon ubati kanser,dr hamid arshat serai penawar kanser,minum lemon fresh 2-3 kali,khasiat lemon,lemon ubat cyst,lemon merawat kanser,khasiat lemon untuk cyst,air lemon cyst,lemon suam kecutkan cyst,KHASIHAT MINUM AIR LEMON,lain lain kelebihan lemon,minum air kelapa kecutkan cyst,lemon sakit puan,lemon dapat kecutkan cyst,lemon hilangkan kanser,lemon potong ubat tak,lemon kanser,lemon penawar cyst,lemon kecutkan cyst,lemon panas dan kanser,lemon panas membunuh sel kanser,lemon ubat kanser,minum tea o panas untuk pesakit cyst,penawar syst,potong cyst,rawatan cyst dengan air lemon,sakit puan,selsema minum lemon,serai ubati barah,teh lemon rawat syst,minum setengah biji lemon,minum lemon untuk dapat anak lelaki,lemonsuamrawatkanser,letak lemon dalam air,madu kecutkan cyst,manfaat madu untuk cyst,MENGECUT CYST DENGAN AIR LEMON,minum air lemon 3 kali sehari,minum air lemon boleh kecutkan cyst,minum lemon panas untuk rawat selsema,ubati kanser dengan lemon,khasiatlemon,khasiat minum air hirisan lemon,cara membuat lemon untuk sskit kanser,cara persediaaan minum air lemon,cyst boleh bekam,doktor hamid arsyad minum lemon,doktor hamid minum lemon,dr hamid arshad minum lemon,dr hamid arshat khasiat lemon,dr hamid arshat lemon,cara lemon membunuh kanser,cara kecutkan cyst dengan lemon,air hirisan lemon untuk cysts,air lemon dan cyst,air lemon dapat hilangkan kanser,air lemon kecutkan cyst,air lemon rawat kanser,air lemon rawatan cyst,boleh ke minum air suam letak lemon 2 hiris?,boleh ke minum ubat selesema dengan air lemon,adakah air lemon dapat bantutkan sel kanser,durian beland dengan lemon,khasiat jus lemon,khasiat lemon dari segi kesihatan,khasiat lemon dari sudut krdihata,khasiat lemon suam merawat cysts,kebaikan minum air lemon 3 kali sehari,khasiat lemon untuk kesihatan,khasiat madu untuk pesakit cyst,khasiat mencium bau lemon,khasiat bau lemon,kelebihan lemon suam,hirisan lemon hilangkan kanser,jus air kelapa,kebaikan air hirisan lemon,kebaikan lemon dari sudut perubatan sains,kebaikan lemon pada badan,kebaikan lemon panas,kebaikan lemon untuk kesihatan,kelebihan lemon panas,adakah lemon mengubati kanser

Apa Komen Anda

8 comments… add one
  • sy suka lemon tapi tak suka letak gula hee sje nak biasakn tnpa gula..

    satu cara bgus nk diet ni

  • waa bgs cik suri nii..amalkan minum lemon..patut nmpk awet mude je hehehe

  • Lemon nie memang bagus sebenarnya… Selalu buat mandi hilangkan bau badan ^_^

  • O..baru tahu rupanya lemon ni boleh ubatkan selsema dan batuk,terima kasih bro utk petua ni,nanti kalau saya selsema lagi saya try..

  • selain rasanya yang lezat, lemon ini memang banyak khasiatnya

  • Saya minum jus oren saja..sama juga kan..spesies yg sama juga..hehe

  • I like the helpful info you provide in your
    articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I’m quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

  • noridayu bt kamaruden

    salam..bg pesakit yg sdh ada cyst,jika amalkan mnm lemon nie blh ke ia mengecut n menghilangkan cyst…sy br tau yg cyst sy tumbuh blik..1st dl sy ngandung 4bln n buat pembedahan buang cyst krn Dr risokan kandungan n cyst m,beso..

Leave a Comment